Hani hamilelikte saçlar gürleşip ,çabuk uzuyordu ,güzelleşiyordu ya 😀 Benimkilerin uçları keçe gibi . İnectonun avakadolu şampuanıyla kremini kullanıyorum sonrada hempin bakım yağını … Ama yine de uçları kuruyor siz napıyorsunuz ne kullanıyorsunuz annişler sizde durumlar nasıl