Evettt sonunda bende dogurdum🤩
38+2 haftalık cuma günü rutin 3 günde bir doktor kontrolüm vardı önce nsteye girdim çıktım sancılarım varmış ama ben öyle doğum sancısı hissetmiyorum doktorum ulstrasona bakalım dedi baktı ve bugün bebeği almamız gerektiğini söyledi sebebi ise, Bebeğinin suyunun çok çok az kaldığını ve benden ona giden kordonda kan akışının durduğunu ve bebeğimi besleyemecegini söyledi eşime bakmak istedi eşimin tamamen öldüğünü beyazladigini hemen yatışımın yapılması gerektiğini söyledi ben 1 saat müsaade istedim eşyalarım çantam yanımda değildi eşimin bile haberi yoktu kendi annemle gelmiştim ilk defa esimsiz kontrole gittim onda da doğuma alınacaktım hemen eve geldik yarim saat içinde gittik eve eşyaları aldık yatışım yapıldı. Biraz sancim var diye suni şancı verildi ve doğuma alınacaktım çatal muayenesi ilk defa doğum anında olacaktım ve anlatılan kadar zor değildi ve benim ağrı eşiğim çok düşük neyse şancı verildi benim şancı 130 140 ları gördü ama ben çok şiddetli hissetmedim neyse nstde bebeğimin kalp atışları düştüğü için doktorum riske atmak istemedi ve beni direk hazırlayıp sezeryana aldılar önce iğne vuruldum direk uyuşma geldi ve alındım bebeğimin çıktığını kesilme anını her şeyi duydum 2 dakika içinde bebeğimi çıkarıp gösterdiler temizleyip koynuma koydular aglayan bebeğim orada sakinledi o duyguyu Rabbim dileyen herkese hayirlisiyla yaşatsın Inşallah hamileligim boyunca ettiğim tek dua Rabbimin isteyen herkese evlat vermesiydi. Daha sonra dikişlerim atıldı ve odama alındım arkamdan bebeğim geldi. Iğne etkisi geçince ağrılarım başladı hemen serum ve iğnelerle durdurdular 6 saat sonra ayağa kaldırıldim bas dönmesi yaşadım sadece 2 metre kadar yürüttüler ilk sonra hemen oturttular bahsedilen kadar acılı değildi ve dedigim gibi ben ağrı eşiği çok çok düşük bir insanim canım çok naziktir o derece ama ben dayandım Dilerim bu güzel duyguyu yaşayan bütün anneler dayanır şimdi 3 günlük ogluşuma bakıp diyodum Iyi ki o ağrıları çekmişim bir agri cekipte sonunda böyle güzel bir şeye kavuşmak rabbimin mucizesi.🤩 Allahım sağsaglim sizlerinde bebeklerinize kavustursun inşallah dileyen herkesde evlat nasip etsin Allaha emanet olun güzel annişler🥰