Buyuyoruzannecim1 Sizler dogum hediyeligi olarak neler yaptirdiniz uygun fiyatlı güzel sayfalar onerebilirmisiniz
4434 Buyuyoruzannecim1 ben kendim yaptım kolonya şişeleri herseyını trendyoldan alıp etiketlerini yapıştırdım bu arada herkes yapıyor guzel bır hediyelik düşünebilirsin bence
Aminee32 Azizinannesi2 henüz bisey yaptirmadim ama en uygunu bu site kapı süsü filan olarakda uygunlar
Busraagrgn Aminee32 Ben 50 adet üzerinden hesapladım Şişe Kavanoz Şeker Çikolata Kolonya Etiket Kurdele Kavanoz kapağını kapatmak için bezi Herseyiyle 150 en fazla 200 buluyor Hem çeşit olsun diye düşündüm