gokcekilic Benim 2 çocuğum var ilki erkek ikinci kız şimdi 3. Ye hamileyim buda erkek ve ilk oglumdan buna sadece 2 kalın battaniye, ana kucağı, bir kaç parça yenidoğan takım ve 7-8 tane çıtçıtlı zıbın kaldı, onun için herşeyi yeniden aldık size sayayım neler aldığımızı;
1 tane 10 lu hastane çıkışı yenidoğan ince battaniyeli olandan,
2 adet 5 li hastane çıkışı yenidoğan,
3 adet 0-3 aylik tulum içinde çıtçıtlı atleti, aldiveni, şapkası da var,
1 kalın yelek,
1 havlu banyo için,
1 normal kalınlıkta battaniye aldım bitane yenisi olsun diye,
Bir ince battaniye,
1 müslin battaniye kundak için,
Bebek arabası,
Park beşik,
Uyku seti aldım içinde çarşaf, yorgan, yastık var beşiğin içi için,
Küvet aldım fileli,
Patik aldım ve çorap aldım,
2 adet uzun kollu , 4 adet kısa kollu çıtçıtlı zıbın aldım,
Ağız mendilleri aldım,
Kendim lif ve kese ördüm,
Yüz tülbenti yaptım,
Doğuma az kaldığı için bez, ıslak mendil, pişik kremi, emzik, biberon, süt pompası aldım,
evde diğer odalarda üzerine indirmek için bir zıpzıp ve bir minder aldım şimdilik en gerekli olan şeyleri aldım canım doğduktan sonra zaten ihtiyaca göre alcam artık ben bu kadarını yeterli gördüm inşallah faydam olmuştur, sağ salim kucağımıza alırız inşallah hepimiz🤲🤲🥰