13-10 ilk haftalarda gelen lekelenme kan uyuşmazlığından kaynaklı mı olur ki kan uyuşmazlığı 24. Haftada devreye giriyor ve iğne yapıyorlar o haftada ilk haftalardaki lekelenme sebebi ya yerleşme ya da düşük riskine ait oluyor siz dinlenin bol bol ben böyle biliyorum ama yine de yanlış yönlendirme yapmım. Bende 5+3 haftalığım 4 gündür benimde lekelenmem var ara ara okuyor doktora 4 gün boyunca gittim kesede bozulma yok dedi düşük riskine karşılık tedaviye başladı. Benimde eşimle aramda kan uyuşmazlığı var ama bunla ilgili olduğunu falan söylemedi