Merhabalar arkadaşlar bebeğim için mobilya yaptırdık boyandığı için boya kokusu geçmedi 1 hafta yı geçti kurulalı oda , nasıl geçer acaba doğuma da çok bişey kalmadı eşyalarını yerleştiremedik o yüzden başına gelen arkadaşlar varsa nasıl geçirdiniz kokusunu yardımcı olabilirmisiniz ??