Selen11 Ben. 20+1 haftalik gebeyim. Karantinamda 19.gunum. 14 gün karantinadan sonra 2.testim de pozitif çıktı. Doktor ateşin olursa parol iç demişti ama o en baslardaydi şükür ateş, nefes darlığı, iştahsızlık yok. Başlarda yemek yiyemedigim zamanlar oldu. İştah 0 idi. Bir de kan sulandırıcı kullan dedi doktorum mutlaka asprin iç dedi. İkinci pozitif çıktığımda ise ek olarak bir de oksapar iğne yazdılar onu da oluyorum. Onun dışında normal hayata devam. Çok az arada nadir öksürük var şu an. Perşembe günü bir daha test vericem iğne yazdırmaya gidince. Hamilelerin biraz daha uzun sürebiliyormus virüsü atlatmasi. Karantinam bitince muayeneye gitmiştim bebek iyiydi. Yani içini ferah tut kötü düşünüp stres yapma. O daha çok etkiliyor bebeği.