Mom8237 saol canim benim aksam 00.00 da karin agrim başladı sanirim usuttum dedim ama gece hic uyuyamadim yatagin içinde donup durdum yani sanci olduğunu anlamadım sabaha karşı daha fazla artti agrilarim ama aklima hastaneye gitmek aklima gelmedi sabah 05.30 da lavaboya gittigimde cok az kanli akinti geldi hemen anladim nisan geldiğini sonra esimi kaldirdim anneleri aradim durum bu diye 07.00 da hastaneye gittik hemen dogumhaneye aldilar acikligima baktilar 7 cm acikligim varmis demekki evde acilmis o sira hemen nstye bagladilar bu sefer sanci daha siddetli ve 5 dk da bir gelmeye basladilar lavaboya gittigimde siddetli kan gelmeye basladi doktorum 09.00 da hastaneye geldi muayene etti 8 cm aciklik var dedi 2 cm daha bekleyelim mi yoksa hemen sezeryana mi alalim dedi bende bekleyelim hocam dedim 3 saat daha bekledim 10 cm olabilmesi icin doktorum 09.45 gibi geldi muayene etti 10 cm olmus ama cati kemigim acilmamis bebek iri olduğu icin kemige takilir omuzları nefessiz kalir sıkıntıya gireriz sezeryana almam lazım hemen dedi bende artık sancidan duramiyordum hemen sezeryana aldilar 10.15 de doğmuş bebegim 2 gun hastanede kaldik dunde ciktik eve geldik normal dogum icin ugrastim hep yaz kis demeden yuruyus yaptim ama malesef sezeryan oldum o yuzden anladim ki illa normal olsun diye zorlamamak lazimmis