Atalaylar 0-3 almak daha mantıklı ya , yenidoğan 3-4 tane alınsa yeterliymiş. Hiç almayan bile var bana 8 takım aldırdılar pişmanım 😂 0-3 6 takım aldım o yüzden gelişimine göre yeniden alırım diye. Yenidoğan 2-3 hafta anca giyiyormuş çünkü pişmanlığım bundan