Salishlisi Merhaba kızlar ilk gebeliğim ve dün doktora gittim vajinal ultrasonografi ile muayenede kalp atışını duyamadı 10 gün sonra tekrar geldi sizce normal mi böyle birşey 😔🤔 Başına gelen var mı ?
Embu Salishlisi ben de 6+3 te gitmiştim duymadı 9+1 de gittigimde hem bebegi hem kalp atışını görmüştük
Aybiketopal Salishlisi bende 6 da kese gördüm sadece garanti olsun diye 8 de gel dedi 8. Haftada duyduk
miranbeyinmothersi Salishlisi normal aslında bu kadar küçükkken kalp atışı dinlemek kalbe zarar verebilir, ben gittiğimde hocam 10 haftalık olmadan bakmadı 10 dinledim
Salishlisi miranbeyinmothersi 9/10 haftaya kadar yolu var yani 🙈😊 öğrenmiş oldum, ben doktorumu değiştirmeliyim bnce 🤦♀️
Demireylem Salishlisi çok normal canım zaten 8 haftalık olunca kalp atışını duyabilirsin sakon buna takılma ben 8 haftalık olunca duymuştum ❤️❤️
Salishlisi Demireylem Çok teşekkür ederim canım içimi rahatlattınız cidden telaş etmiştim ☺💕🌸 Rabbim hepimize evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
Beyza00_ Salishlisi Benim çok erken görüldü canım 4+3 falandır görüldü 5+2 de kalp atışı görüldü çok şükür. Seninde bebiş görünmüş sonuçta kötü düşünme bazı bebişler nazlı oluyo