nrdansubasii16 ben kisa kol hep 3 tane kisa 3 tane sifir kol 3 tane uzun aldim hediye de gelsi uzun kollu zibin falan ilk 6 ay kadar kiyafet ihtiyacim pek olmicak gibi ilkk gebeligimdede aralik ayinda dogum yaptim zibinlar hep askiliydi hep 8 tane 3 lu takim almistim onlsr bana yetmisti yine ayni sekilde yaptim