Derink Bizim sağlık sigortası dogum için 6 bin TL karşılıyor. Türkiye hastanesinde normal 6500 sezaryen 7000 tl. 6 binin dışında kalan ödemeyi biz yapacağız.
Ben herseyinden memnunum, memnun olmadığım kısmı muayeneyi 270 yaptılar, testler zaten cok pahalı ikili 540 tlydi. Uclu ve dörtlüyü devlette bulamazsam yaptirmicam zira 700 den fazla onların fiyati da 🤤
Suan 13 haftaligiz 🤗