Zezeeeyyldrm Şeker yüklemesinde şekeri çıkmayıp son haftalarda şekeri yüksek çıkanlar var mı ne yaptınız acaba benim bebek biraz iri 36 haftalığım doktorum ölçüm yap dedi ve hep sınıra yakın ya da sınırın biraz üzerinde çıkmaya başladı bu durum korkutuyor beni
Drysglm98 Zezeeeyyldrm Bende başından beri var canm gebelik şekeri. Hep iri bir bebekti bende 34+4 haftalığım iğne kullanıyorum ben diyet felan verdiler. Bana çoğu şey yasak meyve tatlı hamur işi. Sende dikkat et yeterli olur. Az kalmış senin zaten.
Mervegnes Zezeeeyyldrm benimde öyle oldu şeker yüklemesi temiz çıktı 30. Haftadan sonra şeker olduğunu anladık bebeğim 2 hafta önden gidiyodu karbonhidrat şeker makarna pirinç filan kestim dikkat ettim 2 gün önce tekrar gittim doktora haftasını yakalamış şükür