Busramrc spinal+epidural sezaryen oldum. Spinal bildiğimiz üzere belden aşağısını uyuşturuyor, epidural de ağrılarınızı en aza indiriyor. Ben doğum sonrası neredeyse hiç ağrı çekmedim, ilk kalkıp yürümemden sonra da lavaboya bile kendim kalkıp gittim. Spinal+epidural tavsiye ederim 👍🏻 Öyle bahsedildiği gibi baş ağrısı bel ağrısı gibi bir problemimde olmadı 🤗🌸