ogretmen_anneee bende yaptırdım, tarama gecen ay, bu ay baş için ve sülükde.
Baş taramaya göre daha acıyor sanki, sizde nasıldı?
Bana uykuya iyi geldi hamd olsun, çok kesik uyuyordum daha iyi oldu.
Bebek içinde kasıklarıma ve alt baldıra yapıldı, ve akupunktur.
Sizde sıkıntı neydi hocam tedavi gördünüz bebek için? Bende rezerv azlığı.