Tcngzhn Bebegim 3 aylık çok hastaydım test yaptırdım e nabizda pozitif yaziyor bir şey olur muuu çok korkuyorum
Sogancik Tcngzhn canım burda 5 günlük bebeği olan bir anne yakalanmıştı. Doktor ona 2 maske ve eldivenle emzir demiş.
Elbet-birgun-kavusacagiz Tcngzhn maske eldiven takip emzirmeye devam edin bebegin yaninda maskeli durun
Tcngzhn piremsesce bebeğime bişey olur mu oda oksuruyodu doktor cigerkerine falan baktı bir sorun yok dedi aferim verdi burnu tıkalı grup olmuş dedi
piremsesce Tcngzhn sütten bebeğe antikor geçtiği söyleniyo o yüzden ilaç almıyosanız bol bol emzirin diyolar, ben atlatmadm ama çevremdekilerden biliyorum parol kullandılar çok zorda kalınca ama doktor sizin emzirdiğinizi biliyordur bi zararı olsa derdi