Seni üzmek istmem ama benimde geçen hafta şiddetli ağrım oldu ve akabinde kanamam başladı ama çok şükür bebeğim iyiydi kanamanın sebebi bulunamasada evladımın iyi olması yetti.Bu arada 18. haftamdayım. Sende bence vakit kaynetmeden dr.la görüşmeni tavsiye ederim.