Denizyildizii esila1987 bende yaptiricam. Doktoru eve çağırıcam. Herkes öyle yapıyor simdi çok rahat oluyormuş
Gamzeeylul24 Ben kendi doktoruma sordum bu konuyu. Ilk 5 gün içinde olursa çok iyi olur dedi doğum yapacağım hastanenin doktoruyla görüşecek doğumdan sonra o doktor gelıcek hersey yolundaysa yapacak sunnetı biz böyle konuştuk