gizem_ksms Kovid olmuştum Şükürler olsun ki atlattım ama tek sorunum koku hala almıyorum ne yapmam gerekiyor bu konuda bilgisi olan varmı çok geç gelir diyorlar 1 aya doğumum var çocuğumun kokusunu bilmek istiyorum 😔
Aysunnb gizem_ksms çok geçmiş olsun. Bende iki hafta önce atlattım. Hala koku tat yok. 8-9 ay süren insanlar gördüm. Hiç bişe yapamıyorsun malesef 😔 İnşallah senin duyuların daha erken düzelirde bebeğini koklarsın🤲
Dilara0638 gizem_ksms bende kaybettim hala tat ve koku tam gelmiş değil ama var yinede bende koku terapileri öneriyorlar bazı yağlar var onları alıp günlük biraz biraz koklarsan zamanla düzelir fln diyorlar ama denemedim bilmiyorum 🤷♀️
FusunF gizem_ksms kahve sarımsak ve kolonya gibi keskin kokulu olan seyleri koklayarak koku terapisi yapabilirsiniz
funnymummy Koku çok geç geliyormuş ama okuduğum bazı yorumlarda mesela soğan sarımsak gibi keskin kokul sebzeleri kesip o şekilde koklayarak daha çabuk gelmesini sağlıyorlarmış umarım bi an evvel düzelir