beyzanur5 Kızlar kalp kapakçığımda küçük bi rahatsızlık var doğuştan, kalp doktoru normal doğum yapabilirsin dedi bir kaç kadın doğum kesin sezeryan ol dedi bir kaçı da normal olabilirsin dedi kafam çok karışık ve korkuyorum 😑😑
AseLenaMom beyzanur5 O doğum anı gerçekleşebilecek komplkasyonları göz önüne almalısın bence . Ben olsam normal doğum gerçekleştirmezdim bu benim nacizane fikrim karar senin 🤷🏻♀️
BusraUras beyzanur5 sağlık sorunun varsa hiç riske atma sezeryanda bir doğum şekli. Keyfi yapmıyorsun sonuçta en önemlisi senin sağlığın unutma bebeğinin sana en çok doğduktan sonra ihtiyacı var. Hayat riske atılmayacak kadar değerli birşey güzel annemiz 🌹 rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bebişinizi 🌺🌷
Mervewy1 Eğer doktor bir sorun görseydi rahatsızlığınız da direk sezeryan diyebilirdi bence normali deneyim olmazsa sezeryan isteyin