asil58 Merhaba arkadaslar 22+3 gunluk olduk bebek hareketleri bir gobekte bir gobek altinda hatta kasiklarimda hissediyrm bazen bu normal mi..tecrubeli anne ve adaylarii bana yardimci olur musunuz
Yagmur00 asil58 cunku bebegin ıcerde ıstedıgı gibi dolaşıyor normal yani canım bnde doktora sormustum normal dedi
Cnsymn asil58 canım gittiğinde bir sor. Benimde aynıydı şuan da öyle doktorum bebeğimin çok çok aşağıda taşıdığımi bunun da erken doğuma sebep olabileceğini söyledi bunu en iyi doktor bilir.
Busrakrkya asil58 çok normal . Benimki tur atıyor resmen ☺️ şuan yeri geniş dönüyor . Ben bazen tekmelerini afedersiniz ama vajinamda hissediyorum
asil58 Aycaaa571 ayaga kalkinca gobegime dgru toplaniyor canim.:) insallah canim yaa saglikla sihhatle gelsinlerde