my_little_miracle herkeste bir olmuyor kuzum. Ağrı eşiği ile alakalı bende aldım suni sancı ama çokta bişey hissetmemiştim. Burda okuyorum bazen çok zor geçirenler oluyor. Ama zaten ufak ufak başlıyorlar. Birden yüksek doz verilmiyor yani bana o şekilde yaptılar. Çok rahat geçti doğumum öok şükğr😇🤗