Sezaryan sonrası komposto önerirsiniz mi
Tubikoo ben kayısı çok içmiştim kabızlık olmasın diye şuan hala içerim süt içinde çok iyi
elma hoşafı da çok iyi gelmişti bana bir arkadaşıma da dene istersen canım Tubikoo