Ayyy aynı durumdayız hastalığımın 7. 8. Günündeyim ama koku tat gidince yaptırdım salak gibi, pozitif çıktım ve günlerdir bunla alakalı post açıyorum, bende pendik medipole sordum toplam 12 bin dediler sinir oldum ama mecburumda çünkü eşimden başka yanında durabilcek kimse yok, sizin dediğiniz medipol nerde anadolu yakasında mı, karantinanın daha 4. Günündeydim bende, 17 eylül sezeryan vardı ama ertelendi 22 sinin gecesine ama bu sabah artık stresten galba nişanım geldi ve sancılarım var şimdi kartal eğitim araştırmaya gidiyorum bakalım nst ye gir dedi doktorum acilen, o ara odalara bakçam bi sorucam tek kişi kalınıyosa mecburen orda yapıcam 2 kişiyse ve bebeği anneye vermiyolatmış sanırım bi süre öyle bişi varsa medipole gidicem, Allah yardımcın olsun ya stres yapma ben yaptım daha da sarpa sardı şuan işler, sakin kal bol sıvı iç zencefilli çaylar iç 🙏🏻🙏🏻🙏🏻