madame hemen hemen o haftalarda benimde 4 yaşındaki kızım gece yanımda yatarken karnıma sert bi tekme atmıştı istemsiz olarak o zaman baya bir acı olmustu ama cok sukur bir sıkıntı olmadi
Derya -Mathilda- gönderinizin yanında (silindi) yazısı tamamen sistemsel bir hata🌸 yine de içiniz rahat etsin diye kontrol ettim silinen bir gönderi görünmüyor🌸 iyi forumlar🐝🌸
sumeyraballl -Mathilda- o zaman korkma güzelim ama uzun zaman haraket etmezse doktorunla iletişime geç
prensesimveannesi -Mathilda- korkma canım bişey olmamıştır. Ben mutfak dolabının kapağını vurdum karnıma pat diye bişey olmadı yani çok şükür
Ela20 -Mathilda- Hayır Allah in izniyle gelişim geriliğine neden olmaz. Hırçın bir çocuk olur. Anne karnında strese maruz kalan bebekler hırçın oluyor. Ergenlikte de asi. Anne karnında kalınan stres çocuğun karakteri ve mizacı üzerinde etkili
Kykcirem -Mathilda- Çok şiddetli Bi darbe olmamış gibi. Bebeğin suyu onu dış etkenlerden korur canım. Ben de kapı koluna çarpmıştım karnımı baya ağırmıştı çok şükür Bi şey olmadı.