Merhaba 37 haftalıgız 2 yada 3 gundur bizimkinin hareketleri azaldı bide Kılodum akıntı seklinde ıslanıyor bı kac defada kasılmam oluyor ama duzensız bide simdi baktım sankı karnım ufalmıs gıbı hısedıyorum ama suyum geldı mı gelmedi mi bilmiyorum acaba sızıntı gıbı mı oluyor da anlamıyorum sizce gitsem mi doktora persembe gittim en son bu persembe randevum yine ondan once gitsem mi kı