Ayse_0804 Cuma günü 2 cm açıklıkla acile gitmiştim sanci çıkmadığı için eve gönderdiler bugünde regl ağrısı gibi bi ağrıyla uyandim sizce geliyor mu?
Bebegimicin1 Ayse_0804 37+2 yim 35. Haftadan beri 2 cm acikligim var o sancilari duzenli cekiyorum ama gelen yok malesef ama bellide olmaz bekleyin biraz nisan degilde suyun gelirse git hastaneye
Ayse_0804 Busra333 karnimdan girmisti yarim saat filan geçmedi sonra belimden gelmeye başladı ama hastaneye gittiğimde geçti 😅