Nassss bana hastaneden çıkınca takabilirsin dedi ama sıcaktan ben takamadım. 5. Gün kontrole gittğimde de korsenin göbek indirmediğini, sadece rahim içerde hala büyük yürüdükçe sallantı hissi olur onu önler demişti. Göbeğinin inip inmemesi senin karın kaslarının durumuna bağlı dedi.