38+1 deyim akşam 12den beri kasıklarımda adet sancısı gibi bir sancım var şiddetli suyum gelmedi acile gitmem gerekiyormu sancım 1,2 dakikada artıyor sürekli 10saniye siddetli ağrı oluyor sonra hafifliyor ne yapmalıyım duşa girdim ama hafiflemedi :(())