minnakannesi1 geçmiş olsun. Bir an evvel atlatırsınız bunu da inşallah. Ben hiç yakalanmadım, çok koruyorum kendimi çünkü kimse ile görüşmüyorum. Market vs dışında evden çıkmıyorum. Burada çok görmeye başladım covid vakası gördükçe de korkuyorum üzülüyorum neden dikkat etmiyorsunuz kendinize ☹️ özellikle bu dönemde ciddi bir vaka artışı varken, hiç kimse ile görüşmemeniz gerekli Allah korusun bizler hamileyiz en çok bizlerin dikkat etmesi gerek 🙏🏻☹️