bahar5461 https://resimyukle.io/g/XpgBPD6n0U Kızlar bunları sipariş ettim 0-3 ay ve 3-6 ay karışık. Ocak sonu doğumum sizce giydirebilir miyim
Taze1anne bahar5461 giydirilir galiba bende çok tecrübesizim amaa sanki yeni doğdukları zaman giyeceklerini bizzat kendimiz dokunup bakarak alsak daha iyi olur gibi. %100 pamuk almak lazım çünkü. Ya da bildiğimiz tanıdığınız bir yer ise tabii o zaman alınabilir. Benim de içim gidiyor internetten baktıklarıma ama cesaret edemiyorum 😕
sumeyraballl bahar5461 Bende enucuzbebekmarket ve koza dan alışveriş yaptım hem uygun hem kaliteli çok memnun kaldım
bahar5461 Taze1anne açıkçası model olarak en çeşitli şeyler İnternet üzerinde maalesef o yüzden tercih ettim ama yorumlar çok olumlu kıyafetler hakkinda
Taze1anne bahar5461 hepsi çok güzeller dışarda bulmak çok zor böyle güzel şeyler ama en azından hepsini birden almayın derim önden 1 tane alıp bir bakın dokusuna kumaşına, yıkatın çekme renk atma vs yapıyor mu diye ondan sonra devamını alın bence. 🥰
elaweannesi @bahar5461 aynıyız gibi 19+5 şu an bizim giydirilir kışlık ürünler pek tatlı sağlıkla giysin inşallah