Kızlar sizce zorlama bir isimmi anlamıda çok güzel aslında fakat bazı yerlerde kız ismi olarak geçiyor.Düşünceleriniz nedir yardımlarınızı rica ediyorum.
Anlamı:
1.Yiğit ,kahraman ,cesur ,bahadır kimse,eski türklerde kullanılan ünvan
2.Dağların ağaç sınırının yukarısında kalan, devamlı yeşil çayırlarla kaplı, ekolojik bakımdan tundralara benzeyen bölge. Yüksek tundra.