ayse-52 Ya hanımlar hiç bir belirtim kalmamasına rağmen bugün test verdim ve şok tayim yine pozitif çıktım zaten çok hafif geçirmiştim covidi bitti sandım ama bitmemiş yapılması gereken şeker yuklemem var tetnoz asım var kafayı yicem 😔😔😔
ecebyrktr ayse-52 Bu covid testlerinin %100 doğru sonuç vermediğini düşünün ve üzülmeyin. %60-70 doğruluk oranı var. Hayat kısıtlanıyor doğru ama saülıklıda olabilirsiniz
Shnern Bende delta veryanti idim 14. Gün test vermeme ve belirtim kalmamasına rağmen pozitif idim 20 e tamamladım. Koronada da 14 gün karantina bir şey kalmamış 14. Gununuze
ayse-52 Shnern Evet çok şükür ama korktuğum şeyler var tetenoz aşısı ve şeker yüklemesi yaptırmam lazım pozitif im karantina bitiyor ama zarar olur mu vücuduma onu düşünüyorum