gozde3592 yorumlara bakıp pes olacak bişey yok ki :/ insanların kocaları doktor, asker, hemşir vs vs vs.. onlar nöbet usulü çalışıyor biliyorsunuz ki, kimi kadın kocası nöbetçi olduğu için tek yatıyor evde. 🙏 nolur ki yani sancısı gelse telefonla arayacak birsürü insan vardır diye düşünüyorum 🙏 ki olmamış zaten Allah’a sükür sancısı 🙏