Kızlar meraba 38+2den geliyorum yaklasik bir haftadir bel ve kasık ağrısı cekiyorum ara ara. Sali gunu acılmama bakıldı ve acilma yoktu ama rahim yumuşamış ve bebegin bası iyice baskı yapmış sert ele geliyor demişti. Annemde falan nişandır su gelmedir falan olmamış benimde olmayabilir yani. Bugunde ishal gibiyim sizce tahminen yani bu belirtilerden sonra yakın mıdır doğum 😊