Kizlar merhaba normal dogum yaptim dikişlerim cok fazla batikonla pansumanida kendim yapiyordum açikcasi zorlaniyordum.kolay bir yöntem buldum oda biraz batikon birazda suyu kücük fıs fıs lı şişeye doldurdum ve artik lavobada alttan onu sıkarak cok kolay bir sekilde pansumanimi yapıyorum.hem daha iyi almıs oluyor hemde heryerine dağılıyor pamuk bile kullanmak zorunda kalmiyorum direk onu fislıyorum oldu bitti tabi oncesinde suyla tahret alip o bolgeyi iyice kuruluyorumm sonra batikon isterseniz pamuklada yayabilirsiniz.ben pamuga döküp yaptigimda cok etki etmiyordu cunku pamuk tüm batikonu emiyordu boyle inanin daha kolay oldu kizlar…