Mpoyrazz Selam herkeze 32+4 haftalık gebeyim gögslerim büyüdü evet ama dgeri öbüründen daha büyük böle Bi durum yaşayan varmı endişelendim yoktu böle Bi fark yeni olmuş aranızda yaşayan varmı böle Bi sorun
Gull_94 Mpoyrazz hala buyuk bırı dıgerınden 😂kızıma hamıleyken sag gogsm daha buyuktu enzırme donemındede oyle kaldı ıkıncıyı dogrdum emzırıyorm yıne sag daha buyuk kalıcı bısey galıba
Mpoyrazz Gull_94 ya korktum kalsın öle sıkıntı değilde dedim Bi sorunmu var 2.gebeliğim ilk de yaşamadım böle bşey endişelendim o yüzden🤗
Gull_94 Mpoyrazz benm cevremde olanlarn hemen hepsınde bu sekılde bırı dıgerınden mutlaka daha buyuk oylede kalmıs o yızden normal karsıladm ben bı sorun oldgunu sanmıyorum🤭😇