Shnern Kizlar sizce kızıma Simay ismi nasıl . Bir oğlum var ismi Şahin eren soy ismimiz Erdoğan . Kızıma sadece Simay mi yoksa Simay ela mi ?
Bedia_53 Shnern simay ismini kızıma çok koymak istemiştim ancak eşimle ortak karar sare oldu. Tek başına güzel bir isim bence ☺️
Merveelisa Shnern çok kötü bı isim eşimin beni Simay diye bı kızla aldatmasindan dolayı 🤣 bütün simaylara düşmanım
Shnern Bedia_53 bencede bizdede hiç aklımda yoktu ilk Umay istemiştim sonra anlamı tanrıça diye buldum vazgeçtim eşim halanumayda takılı kaldı gercide . Artık çok geç tulum yaptırmış annem arkasında Simay yazıyor 🤭
sumeyraballl Shnern ben kızıma Simay yada Aysima Koymak istedim ama izin vermediler bence çok güzel bir isim