Selen11 benim en başından beri öyle bulantı kusma yaşamadım hiç ama 6 haftalıkken iştah kaybı başladı 32. Haftaya girdim hala öyle tiksinerek zor yiyorum her şeyi, 32. Haftaya geldim 9-9.5 kilo verdim hiç almadım daha doktor bebeğin gelişimi kilosu iyi diyor ama bende anlamadım iştahım hiç düzelmedi