Mrb hanımlar 32+0 haftalık hamileyim aşırı ihsal ve bel ağrısı var ihsal için öneriniz varmı ve 5 gün sonra 13 saatlik otobüs yolculuğna cikcam. Yolda beni tutar diye çok korkuyorum ne yesem ne içsem 10 katını çıkarıyorum ve erken doğum belirtisi olabilir diyorlar 🙁