Gamze123duru Acı biber doğradım elim yandı sonra soğuk su tuttum geçmedi macun sürdüm geçmedi limon suyuyla yikadim gecmio sütle yikadim serbet Yaptim hala yanmakta hastaneye mi gitsem szliooo
Glsh14 Gamze123duru aci biber dograrken eldiven takmamak gibi bi hata yapmistim sonrasinda aglamistim sabaha kadar surekli buzlu sise tutarak uyudugum 2 saatte bir siseleri degistirdim o sekilde uyumustum
Nghn_ Gamze123duru varsa anestol krem ve hametan karıştırıp sürün.yoksa eger domestosla ellerinizi iyice yıkayın
Gamze123duru Herkese cevabından dolayı teşekkürler dün gece çok zordu benim için yatamadimbugün biraz daha iyiyim biberden bukadar yancagimi söyleseler inanmazdım çok zordu çok ağladım inşallah bebeğim de uzulmemistir 🤲
Nilya88 Gamze123duru iki gün önce aynısını ben yaşadım ölüyorum sandım ne anestol ne silverdin ne buzlu su hiçbiri fayda etmedi sanki avuç iclerimden ateş fiskiriyordu sudan çıkaramadım en son çare yumurta akı sürdüm kuruttum bitek o geçirdi belki aynı şeyden muzdarip olan olur okur diye yazıyorum 😗
Gamze123duru Nilya88 çok fena sızlıyor bilemiorsunda alırken karışık diolar bidaha kesinlikle eldiven kullancm