_ipekkkkk Kızlar 19+1 gebeyim hep kasıkta hissediyorum Kasıkta sertlik oluyo vajinaya yakın rahimde sızlama oluyor normal mi bu kaçıncı haftadan sonra yukarı çıkıyor bebek 🙄🤷♀️
Merveelisa _ipekkkkk normal tabi daha kasıklarda olması bir aya çıkar yukarı doğru ama sonra da bı yukarda bı kasıkta geziniyor hep yukarda kalmıyor yani 🤣