aryasmommy Merhaba kızlar ben 20 haftalığım ilk defa şuan karnımda bir pıt pıt gibi bişey hissettim hala oluyor bu bebeğin hareketimi yani yoksa gaz mı🙂🙂
Merveelisa aryasmommy karnım derken kasıklarda elini koy böyle hafif yukarı doğru sertlik olcak elinin altında oyna parmaklarınla kasıklarda genelde sağda oluyor
Mom51122 aryasmommy önce içimde bişey kıpırdıyor gibiydi. Sonra pıt pıt atma gibi oldu🧿 Bence sizin hissettiğiniz de bebeğin hareketleri 🧿
Ouzc aryasmommy Dünyanın en güzel hislerinden biri. Çok şükür rabbime. Tok karna uzanininca veya su içip daha net hissediyorsun.
aryasmommy Zehrayenianne sağıma yatmıştım ama sol tarafta hissettim hareketi kafasımı sağdaydı acaba😂
merakliblog aryasmommy ben baskı şeklinde hissediyorum. Karnıma içerden biri bastırıyormuş gibi. Kelebek falan onları hissetmedim hiç