Minikprensimm Kızlar 2 gündür kan geliyor benden doktora gittim normal dedi 39+3 şu an karnım o kadar kasılıyorki bebek toplanıyo ağrı belime vuruyor bi kaç saniye sürüyo geçiyo sonra dayanılmaz bir ağrı giriyor böyle şeyler yaşayan varmı
Merveelisa Minikprensimm açılma yok da sancı varsa tutması lazm degilmi hastanede seni evde nerden bilcen açılma oldu mu diye
Elo5238 Minikprensimm evde durmaman gerekir bence doktorunu aramalısın tekrar şimdiden geçmiş olsun ağrısız sızısız bi hamlede sağlıkla gelsin inşallah
Minikprensimm Merveelisa Off bilmiyorum ya kasılma geliyor gidiyor doktor da normal birşey doğuma yakın dedi. Seni yatırırsam orda eziyet çekersin dedi açılman yok
Merveelisa Minikprensimm Kesin devlet hastanesi bu özel olsa seni alır yatırirdi benm aşırı sancım vardı ilk dogumumda ama ne açılma ne yumuşama yoktu devlet hastanesi git eve iki saat sonra gel dedi sancidan gidemedim sonra mide bulantısı kusma başladı suyum geldi bı baktılar açılma oluyor hemen yatırdılar beni eve gitsem dogurcaktim evde
Merveelisa Minikprensimm sen sancilarin aralığına bak kaç dakikada geliyor ona göre beş dakikaya flan inince git hastaneye duramıyorum evde de sancidan flan gitmeden ılık duş al hep yürü açılma olsun