Merhaba ben 31+4 günlük hamileyim bu sabah uyandığımda hafif karın agrım vardı sanki adet olacakmışım gibi üşüttügümü düşünmüştüm kahvaltımı yaptım vs daha sonra agrım geçti ve gün içinde tekrar karnım ağrımadı az önce yatağıma yattığımda tekrar karnım agrıdı bir süre sonra geçti sormak istediğim sizce üşütmek dışında başka bir şeyden şüphelenmeli miyim benim bilmediğim başka bir sorun olabilir mi acaba