Mersel01 Kızlar geçen ay adet dönemimde kanamam 2 pedi doldurmadı çok az bi şekilde geldi acaba yerleşme kanaması olabilir mi ve çok kısa sürdü adet sandım ama sanırım adet olmadım şuan 5 haftalık olduk
Merveelisa Mersel01 evet yerleşme kanaması büyük ihtimalle ablamda da olmuştu iki gün sürdü dedi çok bı kanama olmuyormuş
ratatosk Mersel01 geçen ayki adet dönemi yerleşme kanaması olsa şuan 5 haftalıktan fazla olmanız gerekir
ratatosk Mersel01 hafta hesabı son adet tarihine göre yapılır eğer 5 haftalıksanız son adet tarihiniz sanırım 7 8 ağustos gibi olmalı o tarihlerde bu kanamayı yaşadıysanız regldir.
ratatosk Mersel01 tamam o zaman arkadaşın da dediği gibi 5+3 sünüz. Muhtemelen mevsim geçişi vs derken regliniz kısa sürmüştür. Yerleşme kanaması olsa bu aralar olurdu. Hayırlı olsun 🎈
Bebegim0101 Mersel01 dogrudur cnm saglikla kucagina al insallah neden gitmiyorsn dr.kan tahlili falan baktrdnmi
Mersel01 Bebegim0101 pazartesi günü gidecem canım inşallah çok teşekkür ederim amin inşallah allahım isteyen herkese nasip etsin 💖