Ozgemelis Esolinn memnun musunuz peki? Benim doktorum hale kayıran 9 aydır kendisine gidiyorum ama geçen gün hastanede çok saçma bir olay geldi başıma açıkçası emin olamadım doğuma da çok az kaldı 😔
Esolinn Ozgemelis Ben çok memnunum doktorumdan, Hale Hanımdan da çok memnun herkes nasıl bir sıkıntı oldu bilmiyorum ama. Bayağı hastası var bekleme süresinden belli olduğu üzere 🙈🙈
Merve77yalova Ozgemelis 27gun ama iki hafta önde gidiyorz bilmiorm nezman gelirse pastamız😀ben memnunum daha önce kürtaj da olmuştum iyi bir doktor bence ama kişiye göre deisir