37 haftalık gebeyim bu ilk gebeliğim 84 kilo ile hamile kaldım şuan 97 kiloyum kendimi çok çirkin hissediyorum kocaman karnım var ve karnım harita gibi çok çatlağım var tüylenme desen var aşırı değil ama var önceden de kendimi çok beğenen biri değildim hamileliğimden bu yana hiç beğenmiyorum psikolojim hiç iyi değil eşime de yansıtıyorum bunları umarım bebeğimi kucağıma aldığımda geçer hersey