AiA Merhaba kızlar , sosyal medyada bebeğimin ismini duyuracağım herkes soruyor sonunda karar verdik . Sizce ne yazıp duyurmalıyım 😊 güzel bir söz vs Öner’iniz varsa çok sevinirim 🙏🏻
KaderGlserinOk Canım biz ismine karar verdikten sonra doğum günümde eşim pastasın üzerine Kutay Efe’nin annesi iyi ki doğdun yazdırmıştı sizde pasta yapıp ismini yazdırıp bekliyoruz gibi şeyler yazdırabilirsiniz