@oldugugibibiri Aynı durumu bende yaşıyorum. Doktora anlatmaya çalıştım, sanırım anlatamadım! Rahim kısalığı yok deyip geçiştirdi, bir ara plesanta aşağıdaydı ondan olduğunu düşündüm yukarı çıktı fakat ağrı devam ediyor gerçekten dayanılmaz bir ağrı yapıyor yatarken, kalkarken, yürürken vs. çekilmiyor 2.gebeliğim ilkinde yaşamadım böyle bir şey…